Boekingsvoorwaarden
Boekingsvoorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen en afspraken in de nagelsalon van Lisette’s Nagelstyling.
Afspraak
Graag op de afgesproken tijd of maximaal 5 minuten voor de afspraak aanwezig zijn.
Als je te laat op de afgesproken tijd aanwezig bent, kan deze tijd niet ingehaald worden en gaat de tijd van je behandeling af. Als je behandeling is ingekort door het te laat komen wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht.
Afspraak verzetten
Je kan de afspraak tot maximaal 24 uur voor de afspraak kosteloos verzetten via de link in je bevestigingsmail. Annuleren kan via e-mail.
Ziek of familie omstandigheden
Als jij, of een ander persoon in je huishouden, een infectie of een heftige griep heeft, neem dan contact met mij op om te kijken naar de mogelijkheid om de afspraak te verzetten naar een later moment. Voor een last minute annulering door ziekte of familieomstandigheden kan je één keer de afspraak binnen 24 uur annuleren of verplaatsen. Na deze keer zijn de ‘annuleren of het niet komen op de afspraak’ voorwaarden van toepassing.
Annuleren of niet komen op de afspraak
Als je de afspraak binnen 24 uur annuleert word 50% van de gekozen behandeling in rekening gebracht. Als je niet annuleert en niet komt opdagen, word het volledige bedrag van de gekozen behandeling in rekening gebracht.
Werk van een andere styliste
Als je kunstnagels van een andere salon hebt en je wilt je nagels laten bijwerken door mij dan zal ik de oude set eerst volledig verwijderen. Er zijn veel salons die te weinig vakkennis hebben waardoor kunstnagels verkeerd geplaatst worden. Voor het verwijderen van product worden kosten in rekening gebracht. Bij het boeken dien je dit aan te geven, indien dit verzuimt word, kan je gebruikelijke behandeling worden ingekort. Wanneer je nagels dusdanig beschadigd zijn en het niet verantwoord is hierop product te plaatsen, bestaat de mogelijkheid dat je behandeling ter plekke word omgeboekt naar een herstellende behandeling.
Risico’s voor verwijderen van product dat gezet is door een voor mij onbekende stylist:
– Het is voor mij onbekend welk product er gebruikt is. Hierdoor kan ik niet inschatten hoeveel tijd er nodig is om een product correct te verwijderen.
– Er is kans op allergieën bij het verwijderen door incorrect uitgeharde polymeren. Deze heeft niet alleen invloed op jou als klant, maar ook op mij als stylist en mijn beroep.
– Ik ken de vorm van jouw nagels niet, sommige nagels zijn plat andere bol. Ik moet voorzichtig product verwijderen om te voorkomen dat jouw nagels beschadigd raken.
– Wanneer nagels beschadigd zijn geraakt door de andere stylist, kan ik mijn werkwijze niet garanderen.
– Des te langer het product op je nagels zit, des te meer kans dat een bacterie (pseudomonas) zich genesteld heeft bij de lifting.
Betaalmogelijkheden
Je kan vooraf online betalen bij het boeken of in de salon per pin, mobiel of (bij voorkeur) contant.
Nieuwe klant
De eerste afspraak dient vooraf betaald te worden bij het online boeken van de afspraak. Bij de afspraken die daarna volgen is de keuze aan de klant of zij in de salon of vooraf online betaald.
Terugbetaling
Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uit te voeren. Op geen enkele voorwaarde wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Als je niet tevreden bent over de behandeling neem dan binnen 7 dagen contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk met een gratis 30 minuten bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het normaal geldende tarief.
Veiligheid
Veiligheid staat in mijn salon voorop, daarom zijn kinderen niet toegestaan in de salon. Ook is het niet gewenst een hond mee te brengen.
Nazorg
Door je nagels & de huid rondom te verzorgen, zullen je nagels flexibel blijven waardoor een product ook langer kan blijven zitten. Daarom adviseer ik Dadi’Oil minimaal 3x daags te gebruiken (of 6x daags bij een slechte conditie). Voorkom dat je nagels vaak met water in aanraking komen, gebruik indien nodig een barrière crème (zoals vaseline). Draag handschoenen bij het schoonmaken en voorkom het veelvuldig handen wassen en/of desinfecteren.
Garantie
Je hebt 7 dagen garantie op je biab of extensions behandeling als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Garantie kan niet gegeven worden bij gebrek aan verzorging, nagelbijters en gezondheidsklachten omdat dit van sterke invloed is op de conditie van je nagels en lifting van het product.