Algemene voorwaarden
Vakopleidingen en training – Lisette’s Nagelstyling
1. Voor het inschrijven van een training is een aanbetaling vereist van 100%. Zodra de betaling is voldaan (per lesdag) is de gereserveerde plek definitief.
2. Zodra de klant zich ingeschreven heeft voor een opleiding ontvangt de klant schriftelijk en/of via e-mail de hierin boven en onder genoemde voorwaarden.
3. Na inschrijving heeft de klant het recht de overeenkomst voor de vakopleiding of training binnen 14 dagen na ondertekening te ontbinden, mits de 1e lesdag nog niet is begonnen.
4. Het vastgestelde bedrag of termijn dient te worden voldaan binnen 14 dagen na factuurdatum, maar uiterlijk voor aanvang start 1e lesdag.
5. Wanneer de betaling niet tijdig is voldaan behoud Lisette’s Nagelstyling het recht de werkzaamheden op te schorten tot de (volgende) betaling is voldaan. Hetzelfde is geldend voor de aanschaf van producten en/of pakketten.
6. Klassikale trainingen zijn onder voorbehoud, bij te weinig deelnemers behoud Lisette’s Nagelstyling het recht trainingen te verzetten of te annuleren. De klant krijgt de mogelijkheid zich in te schrijven voor een andere datum of de overeenkomst kosteloos te ontbinden.
7. Een lesdag tijdens de vakopleiding kan minimaal 48 uur voor aanvang worden geannuleerd door de klant om het recht op restitutie te behouden. Wanneer wordt verzuimd een afmelding door te geven, komt de lesdag te vervallen en wordt deze als dusdanig doorberekend.
8. De klant kan een overeenkomst ten allen tijde annuleren. Wel is de klant verplicht gemaakte kosten te betalen bij vroegtijdig of tussentijds annuleren:
Annuleren tot 1 maand voor aanvang: gemaakte kosten.
Annuleren 1 maand tot 2 week voor aanvang: 25% van de overeengekomen prijs + gemaakte kosten.
Annuleren minder dan 2 week voor aanvang: 50% van de overeen gekomen prijs + gemaakte kosten.
Tussentijdse beëindiging: gemaakte kosten voor reeds gevolgde lesdagen + 50% van de resterende lesdagen in de lopende maand.
9. De duur van het contract betreft het lesschema.
10. De opleider voert de opdracht naar beste inzicht uit. Zij kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het niet bereiken van het resultaat waar de klant naar streef. De opleider kan geen resultaten garanderen gezien deze mede afhankelijk zijn van personen en andere factoren.
11. Indien tijdens de opleiding blijkt dat er meer inspanning verreist is van de klant om het beoogde resultaat te behalen, zal in overleg met beide partijen de overeenkomst worden gewijzigd indien gewenst.
12. Indien de opleider onverwachts verhinderd is, gaan beide partijen in overleg om de training te verzetten of zal, wanneer noodzakelijk, voor vervanging gezorgd worden.
13. Bij overmacht zijn beide partijen gerechtigd de overeenkomst te onderbreken of verplaatsen. Er is sprake van overmacht wanneer de opdracht wordt verhinderd door omstandigheden waar partijen redelijkerwijs geen invloed op hebben, zoals: ziekte, brand of overheidsmaatregelen.
14. Het eigendomsrecht van het cursusmateriaal berust bij Lisette’s Nagelstyling. De copyright van de manual berust bij Bibi’s Beauty & Supplies.
15. Het naslagwerk mag niet gekopieerd of doorgegeven worden aan Derden. Indien de klant zich hier niet aan houdt kan hier een boete tegenover staan. De klant is verplicht de overeenkomst in het naslagwerk (manual) te ondertekenen.
16. Na afloop van de opleiding is de klant verplicht een evaluatie formulier over de opleiding en de docent naar waarheid in te vullen.
17. Wij gaan met zorg om met vertrouwelijke informatie, dit wordt ook verwacht van de wederpartij.
18. De examen beoordelingen afgenomen door TCI liggen in handen van onafhankelijke Derden.
19. Een klacht indienen geschied via een e-mail: info@lisettesnagelstyling.nl. De klacht word ten alle tijden vertrouwelijk behandeld. Nadat een klacht is ontvangen krijgt de klant hiervan binnen 7 dagen schriftelijk en/of mondeling een bevestiging. Binnen 14 dagen zal Lisette’s Nagelstyling een passende oplossing bieden. Als een klacht een langere verwekingstijd vraagt, dan zal Lisette’s Nagelstyling de klant hier direct van op de hoogte stellen en een indicatie geven wanneer zij verwacht uitsluitsel te kunnen bieden. Mocht de oplossing die Lisette’s Nagelstyling biedt niet zijn wat de klant had verwacht, dan word een derde onafhankelijke partij ingeschakeld die partijen bindend adviseert over de afwikkeling van de klacht. Het schriftelijke bezwaar dient te worden gericht aan De Geschillencommissie, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Eventuele consequenties worden door de opleider snel afgehandeld. De klacht wordt geregistreerd en voor een duur van 2 jaar na datum van indienen bewaard.