Boekingsvoorwaarden

Boekingsvoorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen en afspraken in de nagelsalon van Lisette’s Nagelstyling.

Afspraak
Graag op de afgesproken tijd of maximaal 10 minuten voor de afspraak aanwezig zijn.
Als je te laat op de afgesproken tijd aanwezig bent, kan deze tijd niet ingehaald worden en gaat de tijd van je behandeling af. Als je behandeling is ingekort door het te laat komen wordt de volledige behandelingsprijs in rekening gebracht.

Afspraak verzetten of annuleren
Je kan de afspraak tot maximaal 24 uur voor de afspraak kosteloos verzetten of annuleren via de link in je bevestigingsmail.

Ziek of familie omstandigheden
Als jij, of een ander persoon in je huishouden, een infectie of een heftige griep heeft, neem dan contact met mij op om te kijken naar de mogelijkheid om de afspraak te verzetten naar een later moment. Voor een last minute annulering door ziekte of familieomstandigheden kan je één keer de afspraak binnen 24 uur annuleren of verplaatsen. Na deze keer zijn de voorwaarden voor ‘annuleren of het niet komen op de afspraak’ van toepassing.

Annuleren of niet komen op de afspraak
Als je de afspraak binnen 24 uur annuleert word 50% van de gekozen behandeling in rekening gebracht. Als je niet annuleert en niet komt opdagen, word het volledige bedrag van de gekozen behandeling in rekening gebracht.

Werk van een andere styliste
Als je kunstnagels van een andere salon hebt en je wilt je nagels laten bijwerken door mij dan zal ik de oude set eerst volledig verwijderen. Er zijn veel salons die te weinig vakkennis hebben waardoor kunstnagels verkeerd geplaatst worden. Voor het verwijderen van product worden kosten in rekening gebracht. Bij het boeken dien je dit aan te geven, indien dit verzuimt word, kan je gebruikelijke behandeling worden ingekort. Wanneer je nagels dusdanig beschadigd zijn en het niet verantwoord is hierop product te plaatsen, bestaat de mogelijkheid dat je behandeling ter plekke word omgeboekt naar een herstellende behandeling.

Risico’s voor verwijderen van product dat gezet is door een voor mij onbekende stylist:
– Het is voor mij onbekend welk product er gebruikt is. Hierdoor kan ik niet inschatten hoeveel tijd er nodig is om een product correct te verwijderen.
– Er is kans op allergieën bij het verwijderen door incorrect uitgeharde polymeren. Deze heeft niet alleen invloed op jou als klant, maar ook op mij als stylist en mijn beroep.
– Ik ken de vorm van jouw nagels niet, sommige nagels zijn plat andere bol. Ik moet voorzichtig product verwijderen om te voorkomen dat jouw nagels beschadigd raken.
– Wanneer nagels beschadigd zijn geraakt door de andere stylist, kan ik mijn werkwijze niet garanderen.
– Des te langer het product op je nagels zit, des te meer kans dat een bacterie (pseudomonas) zich genesteld heeft bij de lifting.

Medische aandoeningen
Bij Lisette’s Nagelstyling worden alleen cosmetische behandelingen uitgevoerd bij zowel handen als voeten. Voor medische behandelingen dien je een specialist te bezoeken zoals een (medisch) pedicure, dermatoloog, oncologisch hand- of voetzorgverlener. Bij constatering van een medische aandoening tijdens een behandeling word deze ter plekke gewijzigd, mogelijke (extra) kosten worden in gebracht evenals de geboekte behandeling.

Betaalmogelijkheden
Betalen in de salon kan per mobiel bankieren of contant.

Terugbetaling
Je betaald voor de tijd, vakkennis, product en andere uitgave om de behandeling uit te voeren. Op geen enkele voorwaarde wordt er een terugbetaling gedaan om redenen van service en producten. Als je niet tevreden bent over de behandeling neem dan binnen 7 dagen contact op zodat wij dit kunnen bespreken en aanpassen waar mogelijk met een gratis 30 minuten bijwerking als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Indien de nazorg regels niet zijn nageleefd dan kan ik het herstellen tegen het normaal geldende tarief.

Veiligheid
Veiligheid staat in mijn salon voorop, daarom is het niet toegestaan om kinderen mee te brengen naar de salon. Ook is het niet gewenst een huisdier mee te brengen of etenswaren te nuttigen tijdens de behandeling.

Nazorg
Door je nagels & de huid rondom te verzorgen, zullen zowel de huid als nagels flexibel worden (en blijven) waardoor je ook minder losse velletjes aan je huid zal vernemen. Een algemeen advies is het gebruik van een natuurlijke/organische olie (bij voorkeur Dadi’Oil, huidolie is dikker en minder geschikt voor je nagels), pas dit minimum 2 maal daags toe en bij voorkeur vaker. Voorkom dat je nagels langdurig of vaak met water in aanraking komen (wegens uitzetten en krimpen), gebruik indien nodig een barrière crème (zoals vaseline). Draag handschoenen bij het schoonmaken en voorkom het veelvuldig handen wassen en/of desinfecteren. Gebruik je nagels niet als tools (stickers pulken etc.) en gebruik zo veel mogelijk je vingertoppen i.p.v. je nagels.

Garantie
Je hebt 7 dagen garantie op je set kunstnagels als het komt door een falend product of een verkeerde applicatie. Garantie kan niet gegeven worden bij gebrek aan verzorging, nagelbijters en gezondheidsklachten omdat dit van sterke invloed is op de conditie van je nagels en lifting van het product.

Lisette's Nagelstyling maakt gebruik van cookies om deze website beter te laten werken en om het websitebezoek te analyseren. De gegevens die we verzamelen met onze cookies zijn volledig anoniem.
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Privacy Policy

What information do we collect?

We collect information from you when you register on our site or place an order. When ordering or registering on our site, as appropriate, you may be asked to enter your: name, e-mail address or mailing address.

What do we use your information for?

Any of the information we collect from you may be used in one of the following ways: To personalize your experience (your information helps us to better respond to your individual needs) To improve our website (we continually strive to improve our website offerings based on the information and feedback we receive from you) To improve customer service (your information helps us to more effectively respond to your customer service requests and support needs) To process transactions Your information, whether public or private, will not be sold, exchanged, transferred, or given to any other company for any reason whatsoever, without your consent, other than for the express purpose of delivering the purchased product or service requested. To administer a contest, promotion, survey or other site feature To send periodic emails The email address you provide for order processing, will only be used to send you information and updates pertaining to your order.

How do we protect your information?

We implement a variety of security measures to maintain the safety of your personal information when you place an order or enter, submit, or access your personal information. We offer the use of a secure server. All supplied sensitive/credit information is transmitted via Secure Socket Layer (SSL) technology and then encrypted into our Payment gateway providers database only to be accessible by those authorized with special access rights to such systems, and are required to?keep the information confidential. After a transaction, your private information (credit cards, social security numbers, financials, etc.) will not be kept on file for more than 60 days.

Do we use cookies?

Yes (Cookies are small files that a site or its service provider transfers to your computers hard drive through your Web browser (if you allow) that enables the sites or service providers systems to recognize your browser and capture and remember certain information We use cookies to help us remember and process the items in your shopping cart, understand and save your preferences for future visits, keep track of advertisements and compile aggregate data about site traffic and site interaction so that we can offer better site experiences and tools in the future. We may contract with third-party service providers to assist us in better understanding our site visitors. These service providers are not permitted to use the information collected on our behalf except to help us conduct and improve our business. If you prefer, you can choose to have your computer warn you each time a cookie is being sent, or you can choose to turn off all cookies via your browser settings. Like most websites, if you turn your cookies off, some of our services may not function properly. However, you can still place orders by contacting customer service. Google Analytics We use Google Analytics on our sites for anonymous reporting of site usage and for advertising on the site. If you would like to opt-out of Google Analytics monitoring your behaviour on our sites please use this link (https://tools.google.com/dlpage/gaoptout/)

Do we disclose any information to outside parties?

We do not sell, trade, or otherwise transfer to outside parties your personally identifiable information. This does not include trusted third parties who assist us in operating our website, conducting our business, or servicing you, so long as those parties agree to keep this information confidential. We may also release your information when we believe release is appropriate to comply with the law, enforce our site policies, or protect ours or others rights, property, or safety. However, non-personally identifiable visitor information may be provided to other parties for marketing, advertising, or other uses.

Registration

The minimum information we need to register you is your name, email address and a password. We will ask you more questions for different services, including sales promotions. Unless we say otherwise, you have to answer all the registration questions. We may also ask some other, voluntary questions during registration for certain services (for example, professional networks) so we can gain a clearer understanding of who you are. This also allows us to personalise services for you. To assist us in our marketing, in addition to the data that you provide to us if you register, we may also obtain data from trusted third parties to help us understand what you might be interested in. This ‘profiling’ information is produced from a variety of sources, including publicly available data (such as the electoral roll) or from sources such as surveys and polls where you have given your permission for your data to be shared. You can choose not to have such data shared with the Guardian from these sources by logging into your account and changing the settings in the privacy section. After you have registered, and with your permission, we may send you emails we think may interest you. Newsletters may be personalised based on what you have been reading on theguardian.com. At any time you can decide not to receive these emails and will be able to ‘unsubscribe’. Logging in using social networking credentials If you log-in to our sites using a Facebook log-in, you are granting permission to Facebook to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth and location which will then be used to form a Guardian identity. You can also use your picture from Facebook as part of your profile. This will also allow us and Facebook to share your, networks, user ID and any other information you choose to share according to your Facebook account settings. If you remove the Guardian app from your Facebook settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a Google log-in, you grant permission to Google to share your user details with us. This will include your name, email address, date of birth, sex and location which we will then use to form a Guardian identity. You may use your picture from Google as part of your profile. This also allows us to share your networks, user ID and any other information you choose to share according to your Google account settings. If you remove the Guardian from your Google settings, we will no longer have access to this information. If you log-in to our sites using a twitter log-in, we receive your avatar (the small picture that appears next to your tweets) and twitter username.

Children’s Online Privacy Protection Act Compliance

We are in compliance with the requirements of COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), we do not collect any information from anyone under 13 years of age. Our website, products and services are all directed to people who are at least 13 years old or older.

Updating your personal information

We offer a ‘My details’ page (also known as Dashboard), where you can update your personal information at any time, and change your marketing preferences. You can get to this page from most pages on the site – simply click on the ‘My details’ link at the top of the screen when you are signed in.

Online Privacy Policy Only

This online privacy policy applies only to information collected through our website and not to information collected offline.

Your Consent

By using our site, you consent to our privacy policy.

Changes to our Privacy Policy

If we decide to change our privacy policy, we will post those changes on this page.
Save settings
Cookies settings